Priestory a vybavenie

 

Postačujúce a novo vybudované sociálne zabezpečenie (toalety, šatne a sprchy), pestré vybavenie vhodné pre CrossFit, funknčný tréning, vzpieranie, gymnastiku, tréning s vlastnou váhou, mimo-sezónnu prípravu športovcov, jógu, …

Typy tréningov

CrossFit

  • typ tréningov, kôli ktorým naša telocvičňa vznikla, veríme, že ich kráse prídu na chuť stále väčšie masy ľudí
  • tréningy sú zamerané na celé telo, stavebný kameň tvoria stále meniace sa funkčné cviky prevádzané vo vysokej intenzite
  • tréningy sa vyznačujú veľkou variabilitou, pestrosťou – rutina a monotónnosť je nepriateľ
  • relatívne vysoká technická náročnosť si vyžaduje účasť na lekciách pre začiatočníkov s názvom CrossFit Beginners
  • to najvzácnejšie je komunita 🙂

Vzpieranie

  • tréning primárne zameraný na olympijské disciplíny ako sú trh a nadhod,
  • pre začiatočníkov je vhodná konzultácia a absolvovanie lekcií CrossFit Beginners,
  • menej skúsení atléti sa budú venovať hlavne technickej stránke prevedenia jednotlivýcz cvikov a pohybových vzorcov,
  • tréning pokročilých atlétov kladie dôraz na pefektné prevedenia jednotlivých disciplín a na efektívne zvládnutie premiestnenia váh,
  • tréningy vzpieranie je vhodným doplnkom pre športy, ktoré vyžadujú vyššiu schopnosť pracovania s výbušnou silou.

Gymnastika

  • vyznačuje sa svojou prispôsobivosťou pre rôzne výkonnostné skupiny, na svoje si prídu či už skúsení atléti alebo ľudia bez gymnastický základov,
  • vhodná pre všetky vekové kategórie,
  • cvičenie primárne s vlastnou váhou tela, zamerané na zlepšenie gymnastických zručností ako práca na hrazde, kruhoch, bradlách, v stojke, atď,
  • súčasťou je aj práca na zlepšení celkovej mobility a flexibility tela.

Kruháč

  • dôraz na tréningovú intenzitu bez použitia ťažších váh,
  • nižšia technická náročnosť použitých cvikov robí tieto typy tréningov najvhodnejšou voľbou pre začínajúcich cvičencov alebo ľudí, ktorí potrebujú vypnúť, “dobiť si baterky” a jednoducho si v skupine užiť fyzickú záťaž,
  • vhodný pre všetky vekové kategórie, mužov aj ženy, teenagerov od 15 rokov, ale aj pre aktívnych športovcov ako doplnok alebo kompenzačný tréning.

Cyclical Conditioning

  • intenzitou veľmi náročný, ale pre rôzne výkonnostné skupiny nastaviteľný tréning,
  • tréning aeróbneho, ale aj anaeróbneho charakteru v pracovných intervaloch od 10 sekúnd do 50 minút,
  • pre výkonnostnú konzistentnosť v intervaloch budú používanými nástrojmi prevažne cyklické stroje (Veslice, Bežkárske trenažéry, Bicykle,…), švihadlá a vlastná váha,
  • tento typ tréningu môžeme prirovnať napríklad spinning-u,
  • vhodný aj ako doplnok pre športovcov, ktorý potrebujú zefektívniť svoj aeróbny metabolický systém.

Strongman

  • pre silných a aj pre tých, ktorí sa chcú stať silnými,
  • vybavenie na disciplíny ako zdvih klady (log lift), farmárska chôdza, prevracanie pneumatík, prenášanie H-konštrukcie (super yoke) a mnoho ďalších bude na týchto tréningoch k dispozícii,
  • práca na rozvoji zručností po silovej aj technickej stránke.

TRX

  • práca s vlastnou váhou na závesnom tréningovom náradí,
  • vhodný ako doplnok v prípade potreby zlepšenia schopnosti práce s vlastnou váhou alebo ako kompenzačný tréning pre silových atlétov,
  • vhodný pre všetky vekové kategórie,
  • pre relatívne vyššiu náročnosť týkajúcu sa kĺbovej, svalovej a šľachovej flexibility vhodný pre jedincov bez zdravotných obmedzení (v prípade opaku s konzultáciou).

Jóga

  • na základe Vášho dopytu pribudli lekcie jógy, vďaka ktorým Vám budeme schopní ponúknuť naozaj vybalancovaný balíček tréningov,
  • lekcie pod vedením certifikovaného “yoga fyzioterapeuta”,
  • skôr power yoga s prvkami mobility,
  • vhodná a potrebná pre každého.