Priestory a vybavenie

Postačujúce a novo vybudované sociálne zabezpečenie (toalety, šatne a sprchy), pestré vybavenie vhodné pre CrossFit, funknčný tréning, vzpieranie, gymnastiku, tréning s vlastnou váhou, mimo-sezónnu prípravu športovcov, jógu, …

Typy tréningov

CrossFit

Typ tréningu, vďaka ktorému naša telocvičňa vznikla, týchto tréningov bude stále najviac a veríme, že ich kráse prídu na chuť všetci naši členovia:

  • tréningy, ktoré sú zamerané na celé telo, stavebný kameň tvoria funkčné pohyby, prvky gymnastiky (práca s vlastnou váhou), silové prvky a základné prvky vzpierania a to vo vysokej intenzite
  • veľká variabilita, vyhýbanie sa rutinným tréningom (každý tréning je iný)
  • tréningy, ktoré precvičia nie len výbušnosť, ale i obratnosť
  • relatívne vysoká technická náročnosť, nevyhnutnosť absolvovania úvodného kurzu CrossFit Elements (8 hodín) alebo predchádzajúce skúsenosti s tréningom v telocvičniach zameraných na funkčné pohyby,cviky s vlastnou váhou a CrossFit
  • to najvzácnejšie je komunita

Vzpieranie

  • tréning zameraný primárne na olympijské disciplíny trh a nad-hod
  • pre začiatočníkov nevyhnutná úvodná konzultácia s osobným tréningom alebo absolvovanie CrossFit Elements kurzu (prosím, kontakujte nás)
  • menej skúsení budú pracovať na základných pohybových vzorcoch silových disciplín a vzpierania
  • pokročilý tréning bude zameraný na zdokonaľovanie základných vzpieračských disciplín a efektívne pracovanie s váhou
  • tréningy sú vhodné ako doplnok pre rozvoj výbušnosti a sily v športoch, ktoré si tieto atribúty vyžadujú

Gymnastika

  • vyznačuje sa svojou prispôsobivosťou pre rôzne výkonnostné skupiny, na svoje si prídu či už skúsení atléti alebo ľudia bez gymnastický základov
  • vhodná pre všetky vekové kategórie
  • cvičenie primárne s vlastnou váhou tela, zamerané na zlepšenie gymnastických zručností ako práca na hrazde, kruhoch, bradlách, v stojke, atď
  • súčasťou je aj práca na zlepšení celkovej mobility a flexibility tela

Kruháč a Spaľovačka

  • dôraz na tréningovú intenzitu bez použitia ťažších váh
  • nižšia technická náročnosť použitých cvikov robí tieto typy tréningov najvhodnejšou voľbou pre začínajúcich cvičencov alebo ľudí, ktorí potrebujú vypnúť, “dobiť si baterky” a jednoducho si v skupine užiť fyzickú záťaž
  • vhodný pre všetky vekové kategórie, mužov aj ženy, teenagerov od 15 rokov, ale aj pre aktívnych športovcov ako doplnok alebo kompenzačný tréning

Cyclical Conditioning

  • intenzitou veľmi náročný, ale pre rôzne výkonnostné skupiny nastaviteľný tréning
  • tréning aeróbneho, ale aj anaeróbneho charakteru v pracovných intervaloch od 10 sekúnd do 50 minút
  • pre výkonnostnú konzistentnosť v intervaloch budú používanými nástrojmi prevažne cyklické stroje (Veslice, Bežkárske trenažéry, Bicykle,…), švihadlá a vlastná váha
  • tento typ tréningu môžeme prirovnať napríklad spinning-u
  • vhodný aj ako doplnok pre športovcov, ktorý potrebujú zefektívniť svoj aeróbny metabolický systém

Strongman

  • pre silných a aj pre tých, ktorí sa chcú stať silnými
  • vybavenie na disciplíny ako zdvih klady (log lift), farmárska chôdza, prevracanie pneumatík, prenášanie H-konštrukcie (super yoke) a mnoho ďalších bude na týchto tréningoch k dispozícii
  • práca na rozvoji zručností po silovej aj technickej stránke

TRX

  • práca s vlastnou váhou na závesnom tréningovom náradí
  • vhodný ako doplnok v prípade potreby zlepšenia schopnosti práce s vlastnou váhou alebo ako kompenzačný tréning pre silových atlétov
  • vhodný pre všetky vekové kategórie
  • pre relatívne vyššiu náročnosť týkajúcu sa kĺbovej, svalovej a šľachovej flexibility vhodný pre jedincov bez zdravotných obmedzení (v prípade opaku s konzultáciou)

Jóga

  • na základe Vášho dopytu pribudli lekcie jógy, vďaka ktorým Vám budeme schopní ponúknuť naozaj vybalancovaný balíček tréningov
  • lekcie pod vedením certifikovaného “yoga fyzioterapeuta”
  • skôr power yoga s prvkami mobility
  • vhodná a potrebná pre každého